הפרשן הצבאי עושה סדר: כיצד תיראה הפעילות ברפיח?

    המהדורה המרכזית 1 Comment on הפרשן הצבאי עושה סדר: כיצד תיראה הפעילות ברפיח?

    פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מדווח הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "צה"ל מתכוון לפעול ברפיח בשלוש פעימות. תחילה יפעל בציר פילדלפי בהסכמה מלאה עם המצרים. לאחר מכן יפנה כמיליון וחצי עזתים ויחלק את רפיח לרבעים בהם יפעל בכל אחד בנפרד. זה לא יקרה בימים הקרובים כי צה"ל מעוניין לסיים את המלאכה בחאן יונס"

    צילום: דובר צה"ל
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "צה"ל מתכוון לפעול ברפיח בשלוש פעימות. תחילה יפעל בציר פילדלפי בהסכמה מלאה עם המצרים. לאחר מכן יפנה צה"ל חלקים גדולים מהאוכלוסייה, סדר גודל של כמיליון וחצי עזתים. בשלב זה יחלק צה"ל את רפיח לרבעים בהם יפעלו בכל אחד בנפרד".

    "זה לא יקרה בימים הקרובים כי צה"ל מעוניין לסיים את המלאכה בחאן יונס. עדיין יש עבודה רבה מאוד וצה"ל ממשיך לאתר מנהרות ולעצור מחבלים. גם בחלק הצפוני ממשיכים לפעול בשיטת הפשיטות וגם שם הפעילות תימשך ככל שיידרש".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חייבים לטהר את רפיח וכל עזה מהנאצים למרות שחלקם יורידו מדים ויברחו עם ציבור התושבים לכיוון צפון תנו לביבי לנהל עד הסוף לחץ מלחמתי יביא לשחרור מהר יותר של החטופים .היכן יפי נפש בעולם שמפחדים לחחי תושבי עזה אך לא חוששים לחטופים שלנו שנמצאים בלא תרופות ובלא תנאים אנושיים